Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Meestgestelde vragen

We willen natuurlijk dat je altijd tevreden bent met de bestelling, maar is het toch niet helemaal wat je had verwacht? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

  1. Verpak het artikel stevig en in de originele verpakking;
  2. Meld je retourzending aan via klantenservice@thecopperbarn.nl o.v.v. het bestelnummer;
  3. De klantenservice neemt contact op om de retour goed te laten verlopen, hierin ontvang je instructies hoe het verder af te wikkelen.
  4. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Voor kleine meubels onder de € 200 is dit € 20 per meubel. Daarboven is het € 45 per meubel;
  5. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan wordt binnen 14 dagen je aankoopbedrag teruggestort. Wel zo fijn!

Voorwaarden

  • De producten dienen onbeschadigd te zijn en 100% als nieuw verkocht te kunnen worden. Zo maken we weer een andere klant heel blij!
  • Als er geen originele verpakking aanwezig is, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
  • Het product is binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  • Het artikel dient in de originele (artikel)verpakking te zitten zoals deze geleverd is, dit is van toepassing op de beschermende noppenfolie en de doos. (De doos is zonder scheuren, stift of duct tape)
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.

Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week. Maar in veruit de meeste gevallen verzenden we het product binnen 1-2 werkdagen.

Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Het internationale transportritme kan door allerlei oorzaken verstoord worden en kan buiten onze macht om invloed hebben op onze levertijden. Er zijn geen rechten verbonden aan de geschatte levertijd, maar wij doen uiteraard onze uiterste best deze te behalen.

De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard, Paypall, In3 of via Bancontact. Betalen op factuur is ook mogelijk, de volledige betaling dient één dag voor levering voldaan te zijn.

Bij The Copperbarn hebben we ervoor gekozen om onze communicatie via e-mail te laten verlopen. Dit stelt ons in staat om je vraag sneller en efficiënter te beantwoorden, aangezien we alle informatie schriftelijk kunnen verwerken en je altijd een duidelijk overzicht van ons antwoord hebt.

Doordat we een klein team zijn, kunnen we op deze manier de kwaliteit van onze klantenservice waarborgen, zonder dat we belangrijke verzoeken of vragen over het hoofd zien.

Heb je vragen of opmerkingen? Stuur gerust een e-mail naar klantenservice@thecopperbarn.nl, en we doen ons best om je zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Wil je graag dat wij jou bellen, vraag het aan en wij bellen zo snel mogelijk!

Bij The Copperbarn werken we volledig online, wat ons in staat stelt om onze meubels tegen de beste prijzen en met de hoogste service te bieden. We hebben geen fysieke showroom of winkel, maar ons team staat altijd klaar om je te helpen via onze website of via de klantenservice. Heb je vragen over een product, advies nodig of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Bestellen

Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.

Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week. Maar in veruit de meeste gevallen verzenden we het product binnen 1-2 werkdagen.

Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Het internationale transportritme kan door allerlei oorzaken verstoord worden en kan buiten onze macht om invloed hebben op onze levertijden. Er zijn geen rechten verbonden aan de geschatte levertijd, maar wij doen uiteraard onze uiterste best deze te behalen.

Bij een bestelling van meerdere meubels waarvan een deel op voorraad is en een deel een langere levertijd heeft, dan wachten we standaard met verzenden totdat alles binnen is. Wil je de voorradige meubels toch alvast ontvangen? Geef dit dan aan bij het plaatsen van de jouw bestelling of neem contact met ons op.

Het kan zijn dat de bevestigingsemail in de spambox is binnen gekomen. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op en we maken het in orde.

Verzending en bezorging

Bezorging is bij The Copperbarn geheel gratis, wel zo fijn!

*muv de waddeneilanden, extra bezorgkosten bedragen € 35

Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is. Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.* Wij doen altijd ons uiterste best om alles bij jouw thuis te leveren. Houdt er rekening mee dat de meubels wel in de lift of het trappengat moeten passen. Mocht je twijfelen over jouw situatie, neem dan contact met ons op. We denken graag mee. 

* Sommige van onze meubels zijn aangemerkt als palletlevering vanwege het gewicht en de afmetingen. Bij een palletlevering wordt het meubel voor de (eerste) voordeur geleverd op een pallet (en niet binnen gebracht.) Dit heeft te maken met de arbowetgeving. Mocht je twijfelen over jouw situatie, neem dan contact met ons op. We denken graag mee.

De meubelen worden niet gemonteerd. Een aantal meubelen zijn reeds volledig gemonteerd in de doos en een aantal bestaan uit een bouwpakket zoals bijvoorbeeld een eettafel. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.

Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is mogelijk om een voorkeursdag door te geven bij de opmerkingen van de bestelling. En levertijd tijdstip kan echter niet, dit kunnen wij niet plannen met de vervoerder.

Verzorging

Mangohout is afkomstig van de mangoboom. Het is een hardhout die bijzonder slijtvast en sterk is. Daarnaast is mangohout bijzonder duurzaam omdat de boom nadat deze niet meer vruchtdragend is pas wordt gekapt voor de vervaardiging van meubels.

Alle mangohouten meubels zijn behandeld tegen vocht en vuil dmv een matte transparante lak. Je kan de meubels afnemen met een droge of vochtige doek en een niet agressief schoonmaakmiddel.

Het is mogelijk om de meubels zelf te onderhouden door eens per jaar (of vaker bij intensief gebruik) de laklaag opnieuw aan te brengen. Gebruik hiervoor een matte transparante spuitlak. Bij kleine krasjes raden we aan om een stiftenset te gebruiken om het hout weer op kleur te brengen. Alle onderhoudsitems zijn verkrijgbaar via onze webshop.

Garantie en reparatie

We willen natuurlijk dat je altijd tevreden bent met de bestelling, maar mocht dit om wat voor reden dan ook niet het geval zijn dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Bijvoorbeeld wanneer je een andere maat of kleur van het bestelde meubel zou willen ontvangen.

Cadeaukaart

Combideal

Profiteer van onze lopende actie: krijg korting op de combideal van een eettafel met minimaal 4 stoelen. De aanbieding is van toepassing op alle eettafels en eetkamerstoelen.

Onze cadeaubonnen zijn een geweldig cadeau voor vrienden en familie die hun woning willen opfleuren of net zijn verhuisd.

De meest gevraagde bedragen zijn 50, 150 en 400 euro, maar andere bedragen zijn ook mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@thecopperbarn.nl, en wij stellen de bon samen.

Heb je hulp nodig? Neem contact op

Winkelwagen
Winkelwagen is leegTerug naar de winkel