Klantenservice
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Het kan wel eens voorkomen dat na de bestelling geen email binnen komt. Kijk dan eerst even in de spamfolder van je email, want het kan zijn dat de email daar in terecht gekomen is.
Toch niet gevonden? Neem dan even contact met ons op en we zorgen ervoor dat de email alsnog goed naar je verzonden wordt.
De showroom is elke week van maandag tot zaterdag geopend tussen 10:00 en 17:00. Op donderdagavond zijn wij geopend tot 18:30.
De klantenservice is elke werkdag (ma- vrij) telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00.
Het kan voorkomen dat de Klarna verloopt van een bestelling. Dit komt doordat de levertijd langer is dan 30 dagen. Maar geen zorgen, de bestelling wordt nog steeds netjes afgehandeld. We zorgen dat je een betaalverzoek ontvangt wanneer de bestelling verzonden gaat worden.
Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht
Routebeschrijving
De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard of via Bancontact. Betalen op factuur is ook mogelijk, de volledige betaling dient één dag voor levering voldaan te zijn.
We hebben vaak een aantal van onze meubels super scherp geprijsd, waardoor je deze al nergens goedkoper kunt vinden.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen. We bieden hiervoor betalen middels Klarna aan.
Het is helaas niet mogelijk om bij de chauffeur af te rekenen.
Mangohout is afkomstig van de mangoboom. Het is een hardhout die bijzonder slijtvast en sterk is. Daarnaast is mangohout bijzonder duurzaam omdat de boom nadat deze niet meer vruchtdragend is pas wordt gekapt voor de vervaardiging van meubels.
Alle mangohouten meubels zijn behandeld tegen vocht en vuil dmv een matte transparante lak. Je kan de meubels afnemen met een droge of vochtige doek en een niet agressief schoonmaakmiddel.
Het is mogelijk om de meubels zelf te onderhouden door eens per jaar (of vaker bij intensief gebruik) de laklaag opnieuw aan te brengen. Gebruik hiervoor een matte transparante spuitlak. Bij kleine krasjes raden we aan om een stiftenset te gebruiken om het hout weer op kleur te brengen. Alle onderhoudsitems zijn verkrijgbaar via onze webshop.
Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.
Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week.
Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Door de Coronacrisis is het internationale transportritme ernstig verstoord geraakt. Onze komen uit India en ondervinden dus vertraging vanwege de schaarste aan containers en plaatsen op vrachtschepen. Hierdoor zijn er veel externe factoren waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen, maar die wel veel invloed hebben op onze levertijden.
Let op! Levertijden zijn dus verwachte levertijden en kunnen mogelijk afwijken. We doen ons best om de levertijden zo accuraat als mogelijk te houden, maar dat lukt niet altijd.
Veel van onze artikelen zijn ook te zien in onze showroom in Zwijndrecht. Je kunt daar tevens terecht voor advies en inspiratie en heel veel leuke woonaccessoires.
Alle artikelen uit de webshop zijn ook te bestellen in de showroom.
Bezorging is bij The Copperbarn geheel gratis, wel zo fijn!
*muv de waddeneilanden, extra bezorgkosten bedragen € 35
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is.
Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.
De meubelen worden niet gemonteerd. Een aantal meubelen zijn reeds volledig gemonteerd in de doos en een aantal bestaan uit een bouwpakket zoals bijvoorbeeld een eettafel. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.
Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is helaas niet mogelijk om een dag of tijdstip af te spreken.
We willen natuurlijk dat je altijd tevreden bent met de bestelling, maar mocht dit om wat voor reden dan ook niet het geval zijn dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Bijvoorbeeld wanneer je een andere maat of kleur van het bestelde meubel zou willen ontvangen.
Wil je het bestelde meubel graag terugsturen, vanwege een beschadiging of omdat het toch niet het juiste meubel voor je is? Wat de reden ook is, ruilen of retourneren mag altijd binnen 14 dagen na levering. Aanmelden van een retour verloopt altijd via onze klantenservice. Na aanmelden van een retour kan deze alleen in behandeling genomen worden wanneer het product in de originele verpakking aan ons geretourneerd wordt. Vanwege het gewicht en de omvang van de meubels is het helaas niet mogelijk om deze onbeschadigd zonder de originele verpakking te verzenden.
Voor het ruilen of retourneren van onze meubels vragen wij een vergoeding van € 10 voor meubels onder het aankoopbedrag van € 199,99. Daarboven vragen we een vergoeding van € 25. Deze vergoeding vragen we voor de verwerkings- en verzendingskosten en omdat we de bewustwording van het aantal geretourneerde producten willen verhogen.
Zodra het product bij ons magazijn binnen is, crediteren wij het volledige orderbedrag minus de retourkosten uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping mits deze in goede orde en in originele verpakking is ontvangen.
Voor alle retourzendingen vragen wij je om ons te mailen naar klantenservice@thecopperbarn.nl met het ordernummer en welk artikel het betreft. We stellen het op prijs als een foto wordt meegestuurd in het geval van een beschadiging. We nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met je op.
Werkwijze retourneren via pakketdienst
De retour wordt door ons aangemeld bij onze transporteur die hiervoor een ophaalafspraak in zal plannen. De pakketdienst neemt een retourlabel mee voor op de doos, het is dan ook niet nodig om op de doos te schrijven.
Zonder originele verpakking wordt de retourvraag niet in behandeling genomen.
Wij hanteren een retourtermijn van maximaal 14 dagen na levering. Binnen deze termijn vragen wij dat je zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Uiteraard mag het meubel uitgepakt en bekeken worden in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen, zoals ook in een winkel gedaan zou worden. Wanneer de verpakking dermate beschadigd is dat deze niet meer hergebruikt kan worden brengen wij een bedrag van € 39 in mindering op de creditering.
Veel van onze artikelen zijn ook te zien in onze showroom in Zwijndrecht. Je kunt daar tevens terecht voor advies en inspiratie en heel veel leuke woonaccessoires.
Alle artikelen uit de webshop zijn ook te bestellen in de showroom.
Heb je meerdere items gezien en je wilt daarvoor een offerte* aanvragen? Dat is altijd mogelijk via klantenservice@thecopperbarn.nl
*We hanteren een minimale orderwaarde van € 1000
Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures, maar houdt onze site zeker in de gaten.
Een open sollicitatie mag natuurlijk altijd en vinden we ook alleen maar leuk!