Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Meestgestelde vragen

We willen natuurlijk dat je altijd tevreden bent met de bestelling, maar is het toch niet helemaal wat je had verwacht? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

  1. Verpak het artikel stevig en in de originele verpakking;
  2. Meld je retourzending aan via klantenservice@thecopperbarn.nl o.v.v. het bestelnummer;
  3. De klantenservice neemt contact op om de retour goed te laten verlopen, hierin ontvang je instructies hoe het verder af te wikkelen.
  4. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Voor kleine meubels onder de € 200 is dit € 20 per meubel. Daarboven is het € 45 per meubel;
  5. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan wordt binnen 14 dagen je aankoopbedrag teruggestort. Wel zo fijn!

Voorwaarden

  • De producten dienen onbeschadigd te zijn en 100% als nieuw verkocht te kunnen worden. Zo maken we weer een andere klant heel blij!
  • Als er geen originele verpakking aanwezig is, kunnen wij de retour helaas niet accepteren.
  • Het product is binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  • Het artikel dient in de originele (artikel)verpakking te zitten zoals deze geleverd is, dit is van toepassing op de beschermende noppenfolie en de doos. (De doos is zonder scheuren, stift of duct tape)
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.

Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week. Maar in veruit de meeste gevallen verzenden we het product binnen 1-2 werkdagen.

Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Het internationale transportritme kan door allerlei oorzaken verstoord worden en kan buiten onze macht om invloed hebben op onze levertijden. Er zijn geen rechten verbonden aan de geschatte levertijd, maar wij doen uiteraard onze uiterste best deze te behalen.

De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard, Paypall, In3 of via Bancontact. Betalen op factuur is ook mogelijk, de volledige betaling dient één dag voor levering voldaan te zijn.

Omdat wij een klein team hebben, hebben wij besloten om de telefoon met een bandje op te nemen. En je vriendelijk te vragen om je vraag naar de klantenservice@thecopperbarn.nl te sturen. Dan proberen wij zo snel mogelijk te reageren (meestal binnen 1 werkdag, max 3 werkdagen).

Wil je graag dat wij jou bellen, vraag het aan en wij bellen zo snel mogelijk!

Wordt je mail niet beantwoord, dan is deze misschien in de spambox terecht gekomen. Wij kijken daar zovaak mogelijk, maar excuses als het daardoor wat langer duurde.

Zoek op onderwerp

Heb je hulp nodig? Neem contact op

Winkelwagen
Winkelwagen is leegTerug naar de winkel