Klantenservice
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Het kan wel eens voorkomen dat na de bestelling geen email binnen komt. Kijk dan eerst even in de spamfolder van je email, want het kan zijn dat de email daar in terecht gekomen is.
Toch niet gevonden? Neem dan even contact met ons op en we zorgen ervoor dat de email alsnog goed naar je verzonden wordt.
De showroom is elke week donderdag en vrijdag geopend van 13:00 tot 17:00 uur.
De klantenservice is elke werkdag (ma- vrij) telefonisch bereikbaar van 10.00 tot 12.00.
Het kan voorkomen dat de Klarna verloopt van een bestelling. Dit komt doordat de levertijd langer is dan 30 dagen. Maar geen zorgen, de bestelling wordt nog steeds netjes afgehandeld. We zorgen dat je een betaalverzoek ontvangt wanneer de bestelling verzonden gaat worden.
Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht
Routebeschrijving
De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard of via Bancontact. Betalen op factuur is ook mogelijk, de volledige betaling dient één dag voor levering voldaan te zijn.
We hebben vaak een aantal van onze meubels super scherp geprijsd, waardoor je deze al nergens goedkoper kunt vinden.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen. We bieden hiervoor betalen middels Klarna aan.
Het is helaas niet mogelijk om bij de chauffeur af te rekenen.
Mangohout is afkomstig van de mangoboom. Het is een hardhout die bijzonder slijtvast en sterk is. Daarnaast is mangohout bijzonder duurzaam omdat de boom nadat deze niet meer vruchtdragend is pas wordt gekapt voor de vervaardiging van meubels.
Alle mangohouten meubels zijn behandeld tegen vocht en vuil dmv een matte transparante lak. Je kan de meubels afnemen met een droge of vochtige doek en een niet agressief schoonmaakmiddel.
Het is mogelijk om de meubels zelf te onderhouden door eens per jaar (of vaker bij intensief gebruik) de laklaag opnieuw aan te brengen. Gebruik hiervoor een matte transparante spuitlak. Bij kleine krasjes raden we aan om een stiftenset te gebruiken om het hout weer op kleur te brengen. Alle onderhoudsitems zijn verkrijgbaar via onze webshop.
Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.
Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week.
Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Door de Coronacrisis is het internationale transportritme ernstig verstoord geraakt. Onze komen uit India en ondervinden dus vertraging vanwege de schaarste aan containers en plaatsen op vrachtschepen. Hierdoor zijn er veel externe factoren waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen, maar die wel veel invloed hebben op onze levertijden.
Let op! Levertijden zijn dus verwachte levertijden en kunnen mogelijk afwijken. We doen ons best om de levertijden zo accuraat als mogelijk te houden, maar dat lukt niet altijd.
Veel van onze artikelen zijn ook te zien in onze showroom in Zwijndrecht. Je kunt daar tevens terecht voor advies en inspiratie en heel veel leuke woonaccessoires.
Alle artikelen uit de webshop zijn ook te bestellen in de showroom.
Bezorging is bij The Copperbarn geheel gratis, wel zo fijn!
*muv de waddeneilanden, extra bezorgkosten bedragen € 35
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is.
Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.
De meubelen worden niet gemonteerd. Een aantal meubelen zijn reeds volledig gemonteerd in de doos en een aantal bestaan uit een bouwpakket zoals bijvoorbeeld een eettafel. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.
Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is helaas niet mogelijk om een dag of tijdstip af te spreken.
Heb je een klacht over een geleverd product? Mail dan een foto van het gebrek met een beschrijving van de klacht naar klantenservice@thecopperbarn.nl We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de afhandeling.
We bieden standaard 2 jaar garantie op al onze meubels. Toch iets aan de hand? Neem dan even contact met ons op via klantenservice@thecopperbarn.nl en we zorgen dat we zo spoedig als mogelijk contact opnemen over de afhandeling.
Wij hechten veel waarde aan het leveren van het juiste product, op tijd en in een goede staat. Om verschillende redenen kan het product niet voldoen aan je wensen. Wat de reden ook is, retourneren is mogelijk.
Stuur ons een email met onderstaande gegevens en we zorgen voor de juiste afhandeling.
Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.
Belangrijke informatie:
Veel van onze artikelen zijn ook te zien in onze showroom in Zwijndrecht. Je kunt daar tevens terecht voor advies en inspiratie en heel veel leuke woonaccessoires.
Alle artikelen uit de webshop zijn ook te bestellen in de showroom.
Heb je meerdere items gezien en je wilt daarvoor een offerte* aanvragen? Dat is altijd mogelijk via klantenservice@thecopperbarn.nl
*We hanteren een minimale orderwaarde van € 1000
Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures, maar houdt onze site zeker in de gaten.
Een open sollicitatie mag natuurlijk altijd en vinden we ook alleen maar leuk!