Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Meestgestelde vragen

Wil je het bestelde meubel graag terugsturen, vanwege een beschadiging of omdat het toch niet het juiste meubel voor je is? Wat de reden ook is, ruilen of retourneren mag altijd binnen 14 dagen na levering. Aanmelden van een retour verloopt altijd via onze klantenservice. Na aanmelden van een retour kan deze alleen in behandeling genomen worden wanneer het product in de originele verpakking aan ons geretourneerd wordt. Vanwege het gewicht en de omvang van de meubels is het helaas niet mogelijk om deze onbeschadigd zonder de originele verpakking te verzenden.

Voor het ruilen of retourneren van onze meubels vragen wij een vergoeding van € 10 voor meubels onder het aankoopbedrag van € 199,99. Daarboven vragen we een vergoeding van € 25. Deze vergoeding vragen we voor de verwerkings- en verzendingskosten en omdat we de bewustwording van het aantal geretourneerde producten willen verhogen.

Zodra het product bij ons magazijn binnen is, crediteren wij het volledige orderbedrag minus de retourkosten uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping mits deze in goede orde en in originele verpakking is ontvangen.

Voor alle retourzendingen vragen wij je om ons te mailen naar klantenservice@thecopperbarn.nl met het ordernummer en welk artikel het betreft. We stellen het op prijs als een foto wordt meegestuurd in het geval van een beschadiging. We nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met je op.

Werkwijze retourneren via pakketdienst
De retour wordt door ons aangemeld bij onze transporteur die hiervoor een ophaalafspraak in zal plannen. De pakketdienst neemt een retourlabel mee voor op de doos, het is dan ook niet nodig om op de doos te schrijven.

Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.

Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week.

Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Door de Coronacrisis is het internationale transportritme ernstig verstoord geraakt geweest en zo kunnen er wel eens wat aspecten plaats vinden die buiten onze macht om gebeuren dit invloed hebben op onze levertijden. Er zijn rechten voorbonden aan de geschatte levertijd, maar wij doen uiteraard onze uiterste best deze te behalen.

Najaarsdrukte. De verwachting is dat de drukte bij de vervoerders, zoals elk jaar, er voor gaat zorgen dat zij niet meer kunnen beloven dat zij de volgende werkdag te kunnen uitleveren in november en december. Zoals altijd hou de T&T goed in de gate.

De bestelling kan betaald worden via Ideal, Klarna, Creditcard of via Bancontact. Betalen op factuur is ook mogelijk, de volledige betaling dient één dag voor levering voldaan te zijn.

Zoek op onderwerp

Heb je hulp nodig? Neem contact op

Bel ons

+31 78 205 70 51
Elke geopende dag 10:00 – 14:00

location_on

Bezoek b2b showroom

Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht

Bel ons

+31 78 205 70 51
Elke geopende dag 10:00 – 14:00

location_on

Bezoek b2b showroom

Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht

Winkelwagen
Winkelwagen is leegTerug naar de winkel