Klantenservice
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Veel van onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Wanneer dat niet zo is, staat de geschatte levertijd aangegeven bij het artikel.
Wanneer een product op voorraad is hanteren wij een maximale levertijd van 1 week. Maar in veruit de meeste gevallen verzenden we het product binnen 1-2 werkdagen.
Al onze levertijden zijn verwachte levertijden. Deze kunnen we helaas dus niet altijd garanderen. Het internationale transportritme kan door allerlei oorzaken verstoord worden en kan buiten onze macht om invloed hebben op onze levertijden. Er zijn geen rechten verbonden aan de geschatte levertijd, maar wij doen uiteraard onze uiterste best deze te behalen.
Bij een bestelling van meerdere meubels waarvan een deel op voorraad is en een deel een langere levertijd heeft, dan wachten we standaard met verzenden totdat alles binnen is. Wil je de voorradige meubels toch alvast ontvangen? Geef dit dan aan bij het plaatsen van de jouw bestelling of neem contact met ons op.
Het kan zijn dat de bevestigingsemail in de spambox is binnen gekomen. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op en we maken het in orde.