Klantenservice

Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

verzenden en bezorgen

Bezorging is bij The Copperbarn geheel gratis, wel zo fijn!

*muv de waddeneilanden, extra bezorgkosten bedragen € 35

Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is.

Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.

De meubelen worden niet gemonteerd. Een aantal meubelen zijn reeds volledig gemonteerd in de doos en een aantal bestaan uit een bouwpakket zoals bijvoorbeeld een eettafel. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.

Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is mogelijk om een voorkeursdag door te geven bij de opmerkingen van de bestelling. En levertijd tijdstip kan echter niet, dit kunnen wij niet plannen met de vervoerder.

Heb je hulp nodig? Neem contact op

mail

Stuur een mailtje

klantenservice@thecopperbarn.nl
Antwoord binnen 1 werkdag

Bel ons

+31 78 205 70 51
Elke geopende dag 10:00 – 14:00

location_on

Bezoek onze showroom

Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht
Elke do en vrij 10.00 tot 17.00 geopend
mail

Stuur een mailtje

klantenservice@thecopperbarn.nl
Antwoord binnen 1 werkdag

Bel ons

+31 78 205 70 51
Elke geopende dag 10:00 – 14:00

location_on

Bezoek onze showroom

Wattstraat 90
3335 LV Zwijndrecht
Elke do en vrij 10.00 tot 17.00 geopend

Winkelwagen
Winkelwagen is leegTerug naar de winkel