Klantenservice
Ben je op zoek naar informatie over betalen, garantie of bezorging? Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Bezorging is bij The Copperbarn geheel gratis, wel zo fijn!
*muv de waddeneilanden, extra bezorgkosten bedragen € 35
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmanslevering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is. Ben je woonachtig in een flatgebouw of appartementen complex dan levert de vervoerder af tot de eerste deur. Indien er een lift aanwezig is zal de vervoerder het pakket tot je voordeur afleveren.* Wij doen altijd ons uiterste best om alles bij jouw thuis te leveren. Houdt er rekening mee dat de meubels wel in de lift of het trappengat moeten passen. Mocht je twijfelen over jouw situatie, neem dan contact met ons op. We denken graag mee.
* Sommige van onze meubels zijn aangemerkt als palletlevering vanwege het gewicht en de afmetingen. Bij een palletlevering wordt het meubel voor de (eerste) voordeur geleverd op een pallet (en niet binnen gebracht.) Dit heeft te maken met de arbowetgeving. Mocht je twijfelen over jouw situatie, neem dan contact met ons op. We denken graag mee.
De meubelen worden niet gemonteerd. Een aantal meubelen zijn reeds volledig gemonteerd in de doos en een aantal bestaan uit een bouwpakket zoals bijvoorbeeld een eettafel. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.
Onze meubels worden bezorgd door XXLpakket. Je ontvangt van hen een email met Track en Trace informatie zodat je de levering kunt volgen. Het is mogelijk om een voorkeursdag door te geven bij de opmerkingen van de bestelling. En levertijd tijdstip kan echter niet, dit kunnen wij niet plannen met de vervoerder.